Mijn zussen - Reisverslag uit Suzhou, China van Perry Rikkers - WaarBenJij.nu Mijn zussen - Reisverslag uit Suzhou, China van Perry Rikkers - WaarBenJij.nu

Mijn zussen

Door: Giovanni en Papa

Blijf op de hoogte en volg Perry

27 Februari 2011 | China, Suzhou

Hallo lezers,

Hier ben ik dan zelf voor de eerste keer met mijn verhaal. Hoewel ik nog maar 1,5 maand ben heb ik afgelopen week mijn twee grote zussen op visite gehad en dat was zo leuk. Ze hebben een hoop cadeautjes meegenomen voor mij van hun zelf gekregen maar ook van anderen en graag wil ik iedereen bedanken daarvoor ik kan nu lekker iedere dag drie keer schone kleren aan en dan heb ik nog genoeg.

Maar mijn zussen Sharon en Mylene daar ging dit verhaal om he. Wel ze hebben mij verwend ik mocht mee in bad onder de douche kroelen in bed kleren aan doen en ze waren zelfs zo lief dat als ik mijn broekie vol had was dat ook geen probleem ik kreeg zo weer een nieuwe luier van mijn zussen.

Natuurlijk hebben we geshopt met zijn allen en gebowld naar de massage en zoals altijd komt er natuurlijk een eind aan zo'n bezoek en dan is het even wat minder dan rollen er even tranen maar met juli in het vooruitzicht kwam het uiteindelijk toch weer goed. Nu mis ik mijn zussen wel hoor ik hoefde maar te kikken en ze waren en wilde altijd met mij spelen waar papa en mama natuurlijk wat minder tijd voor hebben. Maar dat halen van de zomer wel in met zwemmen en op vakantie gaan.

Sharon en Mylene ik mis jullie en ik hou van jullie dikke kus van Giovanni jullie kleine broertje en tot heel snel voor de skype.

Doei xxxxxx Giovanni

Ik heb er ook nog wat foto's bijgedaan zodat jullie een idee hebben hoe het was met mijn zussen.

• 27 Februari 2011 - 08:53

Anita:

hoi,
    heerlijk om zo even met elkaar te zijn, natuurlijk veel te kort, maar jullie hebben weer wat om naar toe te leven.
    genietze nu maar weer met zn 3tjes na al de visite.
    groetjes uit giessenburg kus

• 27 Februari 2011 - 09:35

Alie:

Heerlijk om te zien, zo lief.
    Giovanni met zijn grote zussen.
    Ja, een trots gezin en geniet ervan
    Veel groetjes uit Gorinchem
    Alie

• 27 Februari 2011 - 18:46

Alie Kroon:

wat een lieverds he, die meiden. en lang leve skype. want zo kunnen ze alles van dag tot dag volgen.

• 01 Maart 2011 - 17:13

Annie En Jan Rikkers:

Hallo daar in China, leuk hoor giovanni dat je je grote zussen op bezoek hebt gehad. Ook Pappa en Mamma vonden dat vast leuk. Je hebt er intussen ook een achternicht bij gekregen. Nina de dochter van Gerco en Marian is vandaag geboren. ook daar was een keizersnede voor nodig.

Nu de groetjes daar in China allemaal.

Annie en Jan

• 01 Maart 2011 - 19:50

Hanny Rikkers:

Hai.
    Leuke foto's van Giovanni en zijn grote zussen.
    Groetjes Hanny en Martin.

• 12 Maart 2011 - 14:41

Annet:

Giovanni is maar heerlijk vertroeteld zo door zijn zussen.
    En wat zijn ze wijs met hem he!
    Helaas moeten ze hem weer even in het echt missen, maar gelukkig is er Skype.
    Je mag trots zijn op je dochters, zoon en Cindy.
    Een hele rijkdom!
    Erg leuk geschreven, Perry ... zo uit naam van Giovanni.

XXX