Mijn zussen - Reisverslag uit Suzhou, China van Perry Rikkers - WaarBenJij.nu Mijn zussen - Reisverslag uit Suzhou, China van Perry Rikkers - WaarBenJij.nu

Mijn zussen

Door: Giovanni en Papa

Blijf op de hoogte en volg Perry

17 Juli 2011 | China, Suzhou

Nou daar ben ik weer hoor allemaal, en weten jullie wat er aan de hand is mijn zussen zijn er en dat is bar gezellig hoor die verwennen mij kroelen met mij en nog veel meer. Wat doen wij zo al met zijn allen in de vakantie wel mijn zussen die houden nog al van winkelen dus Shanghai zijn we al twee keer geweest inmiddels een keer voor de copy markt en een keer voor mij want ik moest weer op controle. Alles was goed ben inmiddels 9,3 kilo schoon aan de haak en kreeg weer 4 spuiten in mijn benen goed voor je zeggen ze dan het zal wel. Maar goed na het ziekenhuis dus ook weer winkelen met die zussen van me maar goed wel een mooi Adidas pak los gekregen bij ze.

Dan weet U wat gaan een weekeinde naar Qingdao brengen ze mij weg mocht niet eens mee daarheen want de auto was te klein konden er maar 4 in lekker is dat. Hebben we eindelijk een mooie cabrio om mee te scheuren moet ik bij mijn tante blijven natuurlijk heel gezellig maar toch. Komen ze terug uit Qingdao wat denk je mooie foto's van mijn zussen in een cabrio en een Lamborghini en een roze Bentely net zo eens als die Hilton heeft uit Parijs. Aan het strand geweest en bij de olympische zeil haven, mooi hotel mooie auto's en ik bij de zus mmmmmmm lekker stel. Oh en ja natuurlijk ook weer gewinkeld en jaaaaaaa Miems heeft haar tweede Vans inmiddels en bikini's zonnebrillen weet ik veel wat nog niet meer.

U ziet als het leuk wordt dan mag ik niet mee maar zo erg was het niet hoor want bij mama's zus is het erg goed vertoeven dus ben zeker niets te kort gekomen en de meiden verwennen mij toch al erg genoeg hi hi hi niet verklappen he. Nou dat was het voor even en kijk maar naar de foto's dan kunnen jullie zien dat ik niet jok over al dat moois.

Groetjes allemaal en Pa bedankt voor het typen.

Kus

  • 17 Juli 2011 - 11:01

    Sharon:

    Leuk is het met ons hè Gio! Ik vind het ook heel gezellig met jou hoor, en heb je wel gemist in t weekend!

  • 17 Juli 2011 - 15:59

    Anita:

    hey luitjes...
    dat ziet er allemaal weer erg gezellig uit, heerlijk zeker per, met je familie weer even compleet... geniet er nog even van!!!
    kus

  • 17 Juli 2011 - 17:30

    Lucia:

    Jullie genieten weer volop zie ik wel! Groetjes!

  • 18 Juli 2011 - 06:21

    Annet:

    Wow ... wat een leuk tripje weer zeg!
    Sharon en Mylene, jullie lijken wel 2 supersterren in die auto,s.
    Fijn om te horen dat jullie het met z,n allen zo naar jullie zin hebben.
    Geniet er nog van en geef Giovanni 'n big hug!

    Gr. Annet.

  • 19 Juli 2011 - 18:36

    Alie:

    Hoi
    Wat leuk te lezen dat jullie genieten van elkaar en Giovanni van zijn zussen
    Veel plezier nog en groetjes Uit Gorinchem

  • 16 Augustus 2011 - 08:50

    Giovanni:

    He Pa het wordt tijd voor wat nieuws he.

  • 16 Augustus 2011 - 22:26

    Sharon:

    Over 2 weken Gio, dan ben je voor het eerst in Nederland!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Suzhou

Mijn eerste reis

Werken in China

Recente Reisverslagen:

05 Mei 2014

How is life

26 Juli 2012

Heel lang geleden

19 September 2011

In Nederland

17 Augustus 2011

Bijna naar Nederland

17 Juli 2011

Mijn zussen
Perry

Actief sinds 26 Okt. 2006
Verslag gelezen: 359
Totaal aantal bezoekers 80953

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2006 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: