5 Maanden oud en veel nieuwe dingen - Reisverslag uit Suzhou, China van Perry Rikkers - WaarBenJij.nu 5 Maanden oud en veel nieuwe dingen - Reisverslag uit Suzhou, China van Perry Rikkers - WaarBenJij.nu

5 Maanden oud en veel nieuwe dingen

Door: Perry

Blijf op de hoogte en volg Perry

10 Juni 2011 | China, Suzhou

Hallo allemaal,

Hier zijn we weer Giovanni wordt morgen 5 maanden oud en wordt een hele knul met 70 cm en 8 kilo maar doet het fantastisch slaap van s,avond 7 uur tot s'morgens 7 uur met nog een fles rond 10 uur dus we mogen zeker niet klagen. Hij huilt eigenlijk alleen als hij honger heeft of wil slapen en verders is hij graag bezig met spelen of rond rijden in de wagen.

Het is inmiddels weer zomer en warm gisteren 39 graden en nu 26 en hoosbuien typisch weer voor de tijd van het jaar en en het wordt alleen nog maar warmer dus de airco's draaien weer overuren. Heb nog wat foto's bijgevoegd van afgelopen periode van Giovanni.

Dan nieuws ja dat is er ook. Cindy heeft werk en gaat maandag aan de slag vol goede moed en bedoelingen bij een Nederlands bedrijf. Erg leuk natuurlijk maar ja wie past er dan op? Wel de komende 3 weken een kennis die hier naast ons woont en daarna heeft Pa vakantie en komen zijn grote zussen uit Nederland over voor maar liefst 4 weken dus dat wordt heel erg gezellig. Daarna ja daarna komt er een au pair en zo als het er nu naar uit ziet en haar cijfers zijn goed dan wordt dit een dame uit Nederland. Die tot volgend jaar half maart op Giovanni komt passen als Pa en Ma hard aan het werk zijn.

Dus er staat weer een hoop te gebeuren aankomende maanden en wij hopen dat Darish haar cijfers goed zijn zodat ze zich snel bij ons kan voegen en ze een leuke tijd in dit mega land mag hebben en wat cultuur kan opsnuiven.

Wel tot de volgende keer allemaal en groetjes vanuit een warm China.

Perry

• 10 Juni 2011 - 08:16

Sharon:

Hele leuke foto's, een echte waterrat is het!

• 10 Juni 2011 - 10:34

Alie:

Wat een flinke knul en zo te zien houd hij van water, leuk voor Cindy dat ze werk heeft en zijn grote zussen komen om hem te verwennen veel plezier met z'n alle en fijne om een goede oppas te hebben.
    Veel groetjes van ons en ook van Ome Cor

• 10 Juni 2011 - 10:40

Lucia:

Wat een gaaf kereltje, brengt jullie veel plezier zo te zien. Hoop dat het lukt met de au pair. Groetjes!

• 10 Juni 2011 - 14:22

Sophie En Anne:

Helloooo! :D
    we are good friends of Mylene and Sharon. we just wanna say that Giovanni is super cute and awesome and pretty ofcourse! we wish you a very nice time with this cute little boy!
    goodbye,
    greetz

• 10 Juni 2011 - 17:39

Vul Hier Je Naam In.:

Hallo per en cindy wat zijn het weer leuke foto,'s vooral de derde van links no 08286 erg leuk we zullen erg blij zijn als we hem vast kunnen houden. Maar ja dat duurt nog even.tot ziens pa en ma Rikkers doeiiiiiiiiiiiii.

• 11 Juni 2011 - 12:46

Annie En Jan Rikkers:

Hallo Cindy en Perry het zijn weer leuke foto's van je zoon Giovanni. Een knap kereltje. Cindy veel succes met je nieuwe werkking

Onze kleindochter Nina groeit ook goed.

m.v.g.
    Annie en Jan Rikkers vanuit de caravan in Zuid Limburg

• 12 Juni 2011 - 04:23

Hans Rikkers:

Mooie telg en zoals ik lees gaat alles perfect.
    En pa & ma zeer druk met hun nieuwe bestaan als jonge ouders. Ik hoop dat jullie over een paar wkn een goede en gezellige tijd krijgen met de familie.

grote kus...je neef

• 15 Juni 2011 - 20:01

Annet:

Kijk em liggen in z,n zwembandje ...meneertje Rikkers junior:) Hij geniet er van.
    Wat leuk dat Cindy ook werk heeft gevonden, goede stimulans om gelijk de taal onder controle te krijgen.
    Enne ... gezellige tijd toegewenst met de meiden!

• 16 Juni 2011 - 15:04

Hanny Rikkers.:

Hai, Het zijn weer leuke foto's. Het is echt een leuk kereltje.
    Veel plezier deze zomer met al het bezoek.
    Groejes van Hanny en Martin.