Opa Jarig - Reisverslag uit Suzhou, China van Perry Rikkers - WaarBenJij.nu Opa Jarig - Reisverslag uit Suzhou, China van Perry Rikkers - WaarBenJij.nu

Opa Jarig

Door: Perry

Blijf op de hoogte en volg Perry

13 Februari 2011 | China, Suzhou

Hallo Allemaal,

Morgen de 14de Februari is Opa jarig en we willen wat felicitaties verzamelen voor hem hier op de site.

Wel jullie vragen je natuurlijk af wat Opa en Oma hier allemaal doen wel ik heb er een foto bijgezet die zegt meer dan duizend woorden.

Groetjes uit China.

• 13 Februari 2011 - 06:09

Hans Rikkers:

Van harte oom Tinus, nog vele jaren in gezondheid en geluk.
    U heeft nog vele jaren te gaan, de Rikkerstak is niet "kapot"te krijgen.

groet Hans

• 13 Februari 2011 - 09:39

Anita:

hee opa, van harte gefeliciteerd, je kan zien dat je daagje ouder word, ha ha! nog heel veel fijne jaren in gezondheid en geluk.

groetjes uit giessenburg

• 13 Februari 2011 - 10:32

Lucia:

Vermoeiend he, zo'n China-reis!

• 13 Februari 2011 - 10:34

Lucia En Erik:

Lieve Tinus, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! We zullen hier een glaasje drinken op je gezondheid. Tot gauw!

• 13 Februari 2011 - 11:17

Gert En Willy :

Gefeliciteerd met de verjaardag van opa Tinus. Samen genieten daar van de familie en jullie kleinzoon. Zo te zien op de foto voelen jullie je daar wel thuis.

Tot ziens in Giessenburg.

• 13 Februari 2011 - 11:35

Pleuni En Bert:

tinus van hartegegeliciteerd met jeverjaardag en janny ook perry en cindy jullie ook groetjes uit giessenburg

• 13 Februari 2011 - 11:47

Fam Eijkelboom:

Opa Rikkers,van harte gefeliciteerd en nog vele gezonde jaren met oma toegewenst!! Groetjes van Theo en Margreet Eijkelboom.

• 13 Februari 2011 - 12:48

Alie:

Ome Tinus van Harte gefeliciteerd met je verjaardag en een fijne dag met Tante Jannie en Per en Cindy en de kleine, we komen op de koffie als je weer thuis bent om de waarschijnlijk mooie foto's te bekijken
    veel groetjes Alie en Arjen en Cor

• 13 Februari 2011 - 13:37

Sharon En Demi:

GEFELICITEERD JONGE MAN,
    NOG VELE SLAPIGE JAREN TOEGEWENST!
    GROETJES SHARON EN DEMI

• 13 Februari 2011 - 14:02

Miranda:

Nog steeds een leuk stel.
    Gefeliciteerd met uw verjaardag en nog vele jaren. Geniet nog effe van elkaar de laatste week in China. Tot snel.

Groetjes Miranda

• 13 Februari 2011 - 14:36

JOHN EN JACQUELINE:

VAN HARTE GEFELICITEERD , EN LAAT JULLLIE MAAR EENS LEKKER IN DE WATTEN LEGGEN. MAAR DAT LUKT WEL ZO TE ZIEN HAHA. GENIET ER NOG LEKKER VAN MET ZE ALLEN DE LAATSTE PAAR DAGEN.
    GROETJES JOHN EN JACQUELINE.

• 13 Februari 2011 - 14:39

MIKE:

OPA TOREN ,

VAN HARTE GELFELICITEERD MET U VERJAARDAG . ALS JULLIE WEER THUIS ZIJN KOM IK GAUW WEER EENS EEN BAKKIE DOEN , EN GA IK EEN LEKKER TAARTJE HALEN VOOR ONS BIJ DE ALBERT HEIN HELEMAAL ALLEEN. DIKKE KUS MIKE.

• 13 Februari 2011 - 16:55

Annie En Jan Rikkers:

Hoi grote broer van harte gefeliciteerd met je verjaardag.We nemen aan dat op de foto wat vooruit gerust hebt op het grote feest.

Groetjes

Annie en Jan en tot gauw maar weer.

• 13 Februari 2011 - 17:04

Sander En Marinke:

opa Tinus, fijne verjaardag en tot snel.
    kusje voor Giovanni !

xxx Sander en Marinke

• 13 Februari 2011 - 17:05

Niels & Annemarie:

Van harte gefeliciteerd en een fijne dag met elkaar !
    xxx Niels en Annemarie

• 13 Februari 2011 - 21:11

Jan En Alie:

He oude man, gefeliciteerd met je verjaardag in dat verre en vermoeiende China. Maak er een leuk feestje van. misschien uit eten bij Ebony of koffie met taart bij Starbucks. Meteen even winkelen in de Wall Mart. En aan het eind van de dag een voetmassage.
    geniet nog van deze laatste dagen en we zien jullie snel terug. dikke kus van ons!!!

• 14 Februari 2011 - 05:20

Jessica From Damen:

Happy Birthday to Opa, one of the most nice and kind uncle I have met. Greeting you warmly with a wish that's sincere for a healthy happy life and wonderful days.

• 14 Februari 2011 - 06:18

Mylene Rikkers:

hee jonge tinus !
    gefeliciteerd met u verjaardag
    en nog veel jonge jaren !
    groetjes mylenee

• 14 Februari 2011 - 10:23

Annet En Celeste:

Er is er 1 jarig HOERA HOERA ... :)
    Nou, opa Tinus, van harte gefeliciteerd hoor!
    Maak er een gezellige dag van met z,n allen.
    Vanuit Giessenburg een dikke knuffel van ons.
    Groetjes aan iedereen daar.

• 14 Februari 2011 - 11:42

Ttoos:

He Tinus (en de rest),
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Zijn jullie aan het vóór en/of naslapen?
    Perry je mag je ouwelui niet zo te kijk zetten natuurlijk, maar wel leuk.
    Geniet nog even van elkaar.
    Groetjes Ttoos en Ohenk.

• 15 Februari 2011 - 08:45

Cor,Jan Heleen En Ki:

Hallo (ome) Tinus,

Oeps te laat maar als nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    Veel plezier nog en we hopen dat je een fijne verjaardag heeft gehad.
    Geniet nog ff daar in China hoor!!!

Liefs Cor Jan Heleen Lara en Senna xxx

• 15 Februari 2011 - 22:42

Joop En Marja Gelauf:

Ja ja dat krijg je als je computer niet doet wat hij moet doen. Maar beter laat dan nooit Tinus van harte gefeliciteert met je verjaardag.

Groeten uit Gorinchem