Opa en Oma op bezoek - Reisverslag uit Suzhou, China van Perry Rikkers - WaarBenJij.nu Opa en Oma op bezoek - Reisverslag uit Suzhou, China van Perry Rikkers - WaarBenJij.nu

Opa en Oma op bezoek

Door: Perry

Blijf op de hoogte en volg Perry

04 Februari 2011 | China, Suzhou

Hallo daar zijn we weer,

Ja Opa en Oma zijn deze keer op bezoek bij hun tweede kleinzoon en niets zeggen hoor maar ze zijn best wel trots op die kleine knul ha ha.

Hij wordt vertroeteld en nu door 4 mensen verzorgd en komt geen aandacht tekort dat is duidelijk. De oudjes hebben de reis weer goed volbracht hoewel oma bijna niet was gekomen want ze kun niet naast opa zitten in het vliegtuig en dan gaat ze echt niet. Je zou denken na ruim vijftig jaar samen lekker ff zonder maar nee nog geen minuut kan ze zonder opa blijkbaar ook wel weer lekker maar het is allemaal goed gekomen en ze hebben een plekje naast elkaar gekregen.

Verder is het voor Opa weer moeilijk met het Chinese eten want eten wat de pot schaft was het vroeger maar als het dan geen Hollandse kost is dan houd opa zich ook niet meer aan die regel. Dus Oma kookt zich een tol in de rondte.

Verder willen Cindy en ik iedereen bedanken voor de cadeaus die meegegeven zijn aan opa en oma. Het is lastig om hier iedereen persoonlijk te bedanken want als ik iemand vergeet is dat ook niet leuk dus iedereen van harte bedankt.

Dan natuurlijk ook nog wat foto's van Giovanni en opa en oma en tot snel weer.

Groetjes van ons allemaal.

• 04 Februari 2011 - 08:59

Alie Kroon:

geniet jullie maar van elkaar. het is zo weer voorbij. mooi knulletje hoor.

• 04 Februari 2011 - 09:41

Lucia:

Wat een prachtig ventje! Waarom heeft hij sokken aan zijn handjes? Oud Chinees gebruik? Veel liefs uit Holland

• 04 Februari 2011 - 14:06

Annie En Jan Rikkers:

Allemaal de groeten daar en je ziet Oma en Opa inderdaad trots naar hun nieuwe kleinzoon kijken.

Zeg maar tegen je vader dat hij niet zo moet zeuren met eten.

Groetjes

• 04 Februari 2011 - 16:51

Alie:

Groeten van ons allemaal en wat een prachtig ventje met zijn trotse oma en opa
    Lekker genieten en tot gauw

• 04 Februari 2011 - 16:51

Alie:

Groeten van ons allemaal en wat een prachtig ventje met zijn trotse oma en opa
    Lekker genieten en tot gauw

• 05 Februari 2011 - 10:15

Ttoos:

Hij groeit als (Hollandse) kool zo te zien. En natuurlijk zijn opa en oma trots op jullie nakomeling. Ik zie dat Giovanni in een blauwe Ferrari wordt rond gereden!
    Veel plezier met z'n allen.
    Ttoos

• 05 Februari 2011 - 17:58

Pleuni:

wat een mooie foto s en en trotse opa en oma geniet er maar van

groetjes pleuni en bert

• 06 Februari 2011 - 09:24

Annet:

Hoi Perry,
    Ik kijk regelmatig of je nieuwe foto,s hebt geplaatst en ja hoor, daar zijn er weer een paar.
    Ook hier in Nederland willen we graag op de hoogte blijven van alles natuurlijk. Wat een heerlijk mannetje zeg!
    Wees er maar trots op. Geniet met je ouders komende tijd en nog 2 weekjes dan komen Giovanni,s grote zussen hem ook bewonderen en wat zal hij ook dan weer betuttelt worden :)
    Doe de groeten aan je ouders en Cindy.

• 06 Februari 2011 - 14:40

Hanny Rikkers:

Hai, Lekker genieten dat Oma en Opa er zijn. De tijd is zo weer om. Het zijn weer leuke foto's.
    Gr Hanny en Martin.