Een update - Reisverslag uit Suzhou, China van Perry Rikkers - WaarBenJij.nu Een update - Reisverslag uit Suzhou, China van Perry Rikkers - WaarBenJij.nu

Een update

Door: Perry

Blijf op de hoogte en volg Perry

25 Januari 2011 | China, Suzhou

Zo daar zijn we weer even tussen alle drukte door. Met Giovanni gaat alles erg goed helaas met Moeder wat minder de wond is ontstoken en het is allemaal wat minder natuurlijk voor Cindy maar we zullen het er mee moeten doen voor dit moment. Bijna iedere dag naar Shanghai om schoon te laten het kost veel tijd maar het is nodig.

Zoals gezegd Giovanni daarin tegen gaat heel goed is rustig en komt gelukkig maar 1 keer per nacht dus slapen kunnen we bijna de hele nacht toch ook wel weer lekker. Hij groeit goed en eet als een paard altijd honger van wie zal die dat hebben niet van mij hoor ha ha.

Bijna dagelijks met zijn zussen aan de skype en daar is Pa natuurlijk weer trots op dat zijn zussen zo blij met hem zijn en nog een weekje 3,5 en dan zijn ze hier om het te vertroetelen. De meiden hadden punten gekregen van Miranda om hier te komen kijken en dat is natuurlijk hartstikke lief en zijn we erg dankbaar voor.

Opa en Oma Rikkers komen aanstaande zondag aan om hun 5de kleinkind te bewonderen en ook daar zijn we weer heel gelukkig mee natuurlijk.

We hebben weer wat foto's geplaatst en ook een foto met Opa Tao Cindy's vader die vorige week zijn derde kleinzoon kwam bewonderen en 5de kleinkind.

Groetjes voor nu,

Perry, Cindy en Giovanni

• 25 Januari 2011 - 16:36

Alie Kroon:

wat een snoepje is het toch. leuk hoor dat de meiden zo blij zijn. en ik vind het tof van miranda dat ze haar punten heeft gegeven. grote klasse!!!

• 25 Januari 2011 - 18:31

Annet:

Hay Perry,
    Wat fijn dat jullie zoon het zo goed doet he!
    Wat je zegt ... z,n grote zussen zijn apetrots op hun kleine broer.
    Ik sprak Sharon nog en die straalde helemaal en ze kijken er zo naar uit om hem te komen bewonderen.
    Mede mogelijk gemaakt door Miranda :)
    Gaan jullie maar fijn genieten de komende tijd met ouders en je dochters.
    Cindy de groeten en dat ze maar snel weer op mag knappen.
    Greetz Annet. X

• 25 Januari 2011 - 22:05

Joop En Marja:

Hoi Per en Cindy,

Leuk zo de foto's van die kleine man te zien. Gelukkig gaat het met hem goed. Met Cindy komt het ook vast allemaal goed. Geniet van al jullie bezoek wat er aan zit te komen!!

Een kusje voor de kleine van ons uit Gorinchem

• 26 Januari 2011 - 09:47

Anita:

hoi....
    wat een mooi manneke zeg, kan ook niet anders he, met zulk ouders ha ha!!
    leuk vooruitzicht dat die meiden hun kleine broertje kunnen zien, geniet van het weekend met je ouders. en maar hopen dat cindy weer snel opknapt, balen dat het zo, moet lopen, maar jullie hebben er wat moois voor, en hopen dat dat cindy ook kracht geeft!!
    liefs anita