Het duurt soms even - Reisverslag uit Suzhou, China van Perry Rikkers - WaarBenJij.nu Het duurt soms even - Reisverslag uit Suzhou, China van Perry Rikkers - WaarBenJij.nu

Het duurt soms even

Door: Perry

Blijf op de hoogte en volg Perry

10 Oktober 2010 | China, Suzhou

Daaaaaaar zijn we weer veel te lang geduurd natuurlijk maar dan maar even een lang vehaal met verschillende nieuwe ontwikkelingen zullen we maar zeggen.

Allereerst dan de medeling dat Cindy en ik ook natuurlijk gaan trouwen 16 oktober en wij samen een kind verwachten volgend jaar januari. We zijn erg gelukkig natuurlijk met deze ontwikkelingen en we houden jullie op de hoogte.

Na het bezoek aan Nederland zijn eerst de meiden bij ons in China geweest en en daarna wij weer in Nederland en op vakantie in Vietnam. daarover nu wat verhalen en foto's voor jullie.

De meiden in China was weer bere gezellig. Mylene is 7 weken geweest en Sharon 3 weken samen met haar vriendin Esther. Het weer was mooi maar helaas te warm om echt dingen buitenshuis te doen met 40 graden en meer is het enige plek waar je wilt zijn in het zwembad. Des al niet te min was toch heerlijk om te meiden weer bij me te hebben en we hebben best nog het een en ander kunnen doen. Zwemmen shoppen copymarkt Tongli het favorite plek van de meiden ha ha ha niet dus maar Esther moest natuurlijk toch ook wat cultuur zien en niet alleen maar winkels. Ook de voetmassage is niet vergeten en veel films heb ik voorbij zien komen en ook msnen tot diep in de nacht hoorde tot de bezigheden. Aan alle pret komt altijd weer einde natuurlijk en 20 Augustus zijn we met zijn alle weer naar Nederland gevlogen.

Eenmaal in Nederland zijn we samen met de meiden een echo wezen doen in Gorkum om te kijken of alles in orde was met de baby en gelukkig was alles dik in orde en weten we inmiddels dat we een zoon krijgen. De meiden moesten de dag erna weer naar school en ik werken. In het volgende weekeinde zijn Cindy en ik naar Parijs geweest waar we natuurlijk de Eifeltoren hebben bezocht en alle beroemde gebouwen die je maar bedenken kunt. De Champs Elysees was wel humor heerlijk op het terras een biertje en een frisje en dan toch ff 18 euro afrekenen en u kunt zich misschien voorstellen dat dit een heftige schok was voor Cindy als je nagaat dat je in China misschien 2 euro kwijt was geweest dus het terras was snel weer verlaten. De drie dagen parijs was een kado voor Cindy haar verjaardag op 1 september en we hebben er heerlijk van genoten. Na terugkomst zijn we naar Vietnam gevlogen voor een 10 daagse strand vakantie.

Vietnam dus een heel mooi land en een prachtige vakantie gehad met heerlijk relaxed strand weer en niets doen. Vietnam is in vergelijk met China nog goedkoper en je kunt echt voor bijna niets eten. Een voorbeeld van een heerlijk etentje. Groenten met vis en een voorafje voor Cindy en een biefstukje met groenten voor Perry daarbij 3 bier en 2 fris en dan 8 euro moeten betalen ik bedoel maar. In Vietnam zijn we ook naar Ha Long Bay geweest dit is een erfgoed van Unesco en zo verschrikkelijk mooi dat woorden tekort schieten en daarom dus maar foto's. Er blijft eigenlijk maar 1 ding voor over om te zeggen HEERLIJK WAS HET. Maar ook daar komt weer een eind aan en 21 september was het gedaan met alle pret.

Weer in China zijn de voorbereidingen voor de bruiloft in volle gang en voor de gasten die we uit Nederland verwacht. Natuurlijk mijn ouders en mijn meiden maar ook Jan en Alie (mijn oom en tante) en Sjaak en Ankie zullen hier zijn en wij vinden dat heel leuk. Ook Steef Staal mijn baas uit Nederland zal aanwezig zijn en natuurlijjk ook de familie van Cindy en vrienden en kennisen uit China. Na de bruiloft zullen we natuurlijk foto's op de site zetten voor jullie om te kunnen zien hoe het was.

Voor nu allemaal tot ziens en de groetjes van Cindy en mij.

Meiden nog een week en dan zijn jullie er weer.

• 10 Oktober 2010 - 07:22

Hans Rikkers:

Van harte met jullie voornemen om de familie te vergroten.
    Veel geluk met jullie huwelijk en natuurlijk de aankomende zoon en kleinzoon van mijn oom en tante.

je neef

leuk stukje hoor

xxxxxxxxxxxx je dochter
    SHARON !

Annie En Jan Rikkers:

We hopen dat jullie a.s. zaterdag samen met iedereeneen heel mooie bruiloft zullen hebben.

• 10 Oktober 2010 - 20:18

Egbert Meier:

Hartelijk gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwlijk en heel veel geluk samen gewenst.

Egbert

• 11 Oktober 2010 - 07:53

Fam Eijkelboom:

Een fijne dag toegewenst met elkaar zaterdag,en veel geluk en liefde voor de toekomst!
    Groetjes van de Eijkelboompjes.

• 11 Oktober 2010 - 08:00

Anita:

hee per en cindy.
    fijn om weer wat te horen van jullie, en zo te horen gaat het erg goed, en met het buikje ook, leuk om te zien.
    en nu de voor pret van jullie huwelijk, geniet ervan, want de dag zelf is zo voorbij!
    ik wens jullie het aller beste, en de mensen om jullie heen, die van je houden, maak er wat van zaterdag. ik ga an jullie denken.

ps leuk dat ik jullie nog heel ff gezien heb, in giessenburg

liefs anita

• 14 Oktober 2010 - 12:16

Ttoos:

Wat een nieuws weer allemaal. Alvast een heel prettige dag toegewenst a.s.zaterdag.Fijn dat je meiden er dan ook weer zijn. En wat een mooie foto's. Veel plezier en we horen wel weer van je.
    Groeten aan Cindy en ook aan de rest van de familie.

• 16 Oktober 2010 - 10:27

Hanny Rikkers.:

Van Harte Gefeliciteerd met jullie huwelijk en met de komst van jullie zoon. Maak er een mooie dag van. Groetjes Hanny en Martin

• 16 Oktober 2010 - 17:12

Alie De Wit Rikkers:

Van Harte gefeliciteerd met jullie huwelijk en natuurlijk ook met jullie aanstaande zoon. Wij hopen dat jullie een leuke dag hebben gehad.
    Vele groetjes Alie en Ome Cor