Married - Reisverslag uit Suzhou, China van Perry Rikkers - WaarBenJij.nu Married - Reisverslag uit Suzhou, China van Perry Rikkers - WaarBenJij.nu

Married

Door: Perry

Blijf op de hoogte en volg Perry

17 Oktober 2010 | China, Suzhou

Hallo allemaal,

Na de foto's nu even het verhaal. Het is allemaal wat drukjes met alle bezoekers maar op mijn ouders na is iedereen weer terug en dus nu even het verhaal bij de foto's.

Zaterdag de 16de weer getrouwd ja en een heerlijk gevoel. De dag zelf verloopt heel anders dan wij gewend zijn in Nederland geen gemeente huis of kerk alleen maar een feest. Dus ja in de middag rond 4 uur pak aan en jurk en op naar de Crown Plaza om een gezellig feestje te hebben. Een typische Chinese bruiloft zou bestaan uit eten en twee uur later dronken en vol weer vertrekken wel dat is niet waar wij op zaten te wachten dus hebben we een mix gedaan. Eerst heerlijk eten zonder de Chinese rijstwijn en na het eten gezellig een drankje met zijn allen en heerlijk bijpraten. Het eten was heerlijk en na het eten waren de meeste Chinese gasten snel vertrokken en die gebleven zijn hadden het ook na het eten prima naar hun zin. Voor het vertrek van de eerste gasten hebben enkele mensen waaronder ik zelf nog een woord van dank uitgesproken maar verrast waren Cindy en ik wel door Steef die ons namens de zaak een nacht in de bruidsuite heeft aangeboden. Ook de vrienden groep in Suzhou heeft ons een leuke overnachting aangeboden in een hotel naar keuze en daar hebben we afgelopen weekeinde in Beijing dankbaar gebruik van gemaakt. Dan nog een verassing Ankie heeft voor Cindy en mij een prachtig lied gezongen, ja live, en ik moet eerlijk zeggen het was prachtig en het heeft ons echt geraakt dus Ankie hier voor dank. Dan waren daar natuurlijk mijn ouders en je bent altijd blij als die erbij zijn. Helaas heb ik mijn broer moeten missen maar dat ging helaas niet anders maar broer dat maken we goed in Nederland. Ook Jan en Alie, lees oom en tante waren aanwezig en dat is altijd leuk natuurlijk en ze hebben nu eens kunnen zien hoe ik leef en werk. Maar aller belangrijkste mijn meiden Sharon en Mylene ten eerste heerlijk om ze weer een week bij me te hebben en ze waren prachtig gekleed op de bruiloft meiden bedankt. Na een gezellig avondje moet je dan toch ook die suite gebruiken en dat was de moeite waard kan ik U verzekeren en we hebben er uitgehaald wat erin zat dus Steef de minibar is leeg hoor. We gaan nu nog 5 dagen van Opa en Oma genieten en we komen volgende week met een vervolg verhaal.

Doei

  • 17 Oktober 2010 - 13:33

    Sharon:

    jaaa pelli het was heel gezellig hoor :D

  • 17 Oktober 2010 - 13:33

    Sharon:

    jaaa pelli het was heel gezellig hoor :D

  • 17 Oktober 2010 - 14:55

    Alie:

    Hallo wat een leuke foto's was het een leuke dag gisteren zo te zien wel . Nog veel geluk in de toekomst en gezondheid met de meiden en jullie aanstaande zoon
    Alie

  • 17 Oktober 2010 - 15:10

    Anita:

    hee luitjes,

    van harte gefeliciteerd, jullie allemaal!
    kus

  • 18 Oktober 2010 - 06:35

    Rene V M:

    Gefeliciteerd samen en veel geluk

  • 18 Oktober 2010 - 07:57

    Annet:

    Congratulations!!

    Leuk om alvast een paar foto,s te zien.
    Het zal een leuke dag zijn geweest, zo met de hele familie.
    Nog een gezellige week toegewenst met z,n allen.
    Geniet er van.

    Greetz and a big hug!

  • 18 Oktober 2010 - 10:28

    Ttoos:

    Leuke foto's én Van harte gefeliciteerd met jullie voltrokken huwelijk.

  • 18 Oktober 2010 - 10:43

    Hans Rikkers:

    Beste familie,

    Veel geluk, gezondheid en liefde. Nu en vooral later....als jullie zelf opa en oma worden.

    jullie neef

  • 19 Oktober 2010 - 14:00

    Annie En Jan Rikkers:

    Cindy en Per van harte gefeliciteerd. jullie zagen erop de foto's mooi uit. Nog fijne dagen verder met jullie familie deze week en met je moeder en vader ook nog volgende week

    Groetjes Annie en Jan

  • 19 Oktober 2010 - 18:08

    Corrie Rikkers:

    He neef wat leuk om te zien dat jij om te trouwen helemaal naar China gaat.Van harte gefeliciteerd. Heel veel geluk en misschien horen we nog wel eens iets van elkaar. Groetjes uit Sliedrecht

  • 22 Oktober 2010 - 18:10

    Hanny Rikkers.:

    Hai allemaal.
    Leuke foto's. Van harte gefeliciteerd en veel geluk.
    Hanny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Suzhou

Mijn eerste reis

Werken in China

Recente Reisverslagen:

05 Mei 2014

How is life

26 Juli 2012

Heel lang geleden

19 September 2011

In Nederland

17 Augustus 2011

Bijna naar Nederland

17 Juli 2011

Mijn zussen
Perry

Actief sinds 26 Okt. 2006
Verslag gelezen: 971
Totaal aantal bezoekers 80979

Voorgaande reizen:

18 Augustus 2006 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: