Bijna naar Nederland - Reisverslag uit Suzhou, China van Perry Rikkers - WaarBenJij.nu Bijna naar Nederland - Reisverslag uit Suzhou, China van Perry Rikkers - WaarBenJij.nu

Bijna naar Nederland

Door: Perry

Blijf op de hoogte en volg Perry

17 Augustus 2011 | China, Suzhou

Hoi Allemaal,

Daar zijn we vorige keer heeft de kleine man weer mogen schrijven nu is het mijn beurt weer even. De meiden ja die zijn helaas weer terug maar nog 2 weken dan zijn wij in Nederland en kunnen we weer van elkaar genieten voor een poosje.

De tijd hier met de meiden was weer ouderwets gezellig en we hebben er met volle teugen van genoten allemaal. Leuke dingen gedaan en vooral lekker niets moeten maar alles mag relaxed dus. Maar er intussen weer van alles gebeurd en daarom dus even een update.

Intussen is onze au pair aangekomen en Fernanda heeft haar draai inmiddels aardig gevonden. Fernanda is 18 jaar en Mexicaanse en ze is inmiddels dikke vrienden met Giovanni en heeft haar eerste kennisen opgedaan en we hebben een Mixicaans stel wonen bij ons op de compound wat voor haar natuurlijk heerlijk is om toch even lekker Spaans te kunnen kletsen want mijn Spaans gaat niet verder dan Ola en Cervesa.

Verder is er in China niet veel gebeurd buiten het normale leven en werk. Maar zoals gezegd komen snel naar Nederland. De 26ste vliegen we en komen de 27ste aan. 11 September vliegen we weer terug. Maar natuurlijk ook leuke dingen buiten werk als 2 dagen Venetie met Cindy voor haar verjaardag. Voor de rest kijken we hoe het loopt en willen we vooral even rustig aan doen zonder te veel verplichtingen en genieten van de ouders familie en vooral natuurlijk de meiden.

Toen de meiden hier waren hebben we nog foto's laten maken en daarvan zitten er een paar aan het bericht gekoppeld dus kijk en oordeel zelf.

Voor nu iedereen het beste en wie weet tot heel snel.

Perry, Cindy en Giovanni

PS meiden we komen eraan!!!!!!!!!

• 17 Augustus 2011 - 18:11

Anita:

heej luitjes, leuk weer even wat van jullie te horen, en te zien, die kleine is ook niet klein meer, wat gaat het snel he, lekker ventje zeg!

groetjes en mayby tot snel x

• 17 Augustus 2011 - 18:23

Bas A:

Hallo Perry vergeet niet je voor te bereiden voor een volleybalontmoeting op een vrijdagavond in onze sportzaal in Giessenburg,wij trainen er nog steeds.!

• 18 Augustus 2011 - 20:17

Annet:

Hay Perry en Cindy, ik heb de foto's al natuurlijk van Sharon mogen bewonderen en wat zijn ze trots op hun broertje.
    Ook filmpjes gezien van Giovanni, heel leuk.
    Fijn dat jullie elkaar weer gaan zien eind augustus. Geniet er van zou ik zeggen en alvast een hele goede reis toegewenst.
    En je weet het ... de deur staat altijd open, mocht je tijd en zin hebben in een bakkie of een borreltje.
    Groetjes!

• 20 Augustus 2011 - 07:58

Hans Rikkers:

Perry,

Weer bedankt voor je update.
    Je neef

• 20 Augustus 2011 - 19:28

Alie:

Hallo
    Wat een leuke foto's en wat wordt jullie kleine kereltje al groot, leuk dat jullie naar Nederland komen, wij gaan maandag naar Moskou en dan met de trein naar Beijing en komen 7 september weer thuis een spannende en leuke reis.
    veel groetjes
    je nicht Alie en ook van Ome Cor

• 23 Augustus 2011 - 13:19

Sharon:

Leuke foto's pap!

P.S IK HEB ER ZIN IN!!

• 28 Augustus 2011 - 19:31

Hanny Rikkers:

Hai, inmiddels al in Nederland gearriveerd. Leuke foto,s. Giovanni groeit goed.
    Veel plezier in Nederland en hopelijk gaat het weer mee werken.
    Groetjes Hanny en Martin vanuit gelukkig zonnig Beieren.

• 15 September 2011 - 07:33

Mylene:

het was super leuk met jullie allemaal. jammer genoeg zijn jullie nu weer weg :( maar over 3 maandjes zijn jullie er weer. dus de tijd zal vast wel weer snel gaan
    ik mis jullie en ik hou van jullie
    geef iedereen een dikke knuffel van je
    xxxx