In Nederland - Reisverslag uit Suzhou, China van Perry Rikkers - WaarBenJij.nu In Nederland - Reisverslag uit Suzhou, China van Perry Rikkers - WaarBenJij.nu

In Nederland

Door: Perry

Blijf op de hoogte en volg Perry

19 September 2011 | China, Suzhou

Hallo Allemaal,

Hier zijn we weer met een verhaal na ons bezoek aan Nederland.

Wel een heel verhaal weer want oh oh de laatste dag in China bericht krijgen van het reisburo waarom je niet in gestapt bent op de vlucht naar Nederland is wel een beetje schrikken maar gelukkig konden we uiteindelijk toch mee met de tweede vlucht die dag die we dachten ook geboekt te hebben.

Dan kom je aan in Nederland bij de douane daar wordt tegen Cindy gezegd dat ze zich moest melden bij de politie binnen 3 dagen na aankomst en Perry moest eerst een bekeuring betalen anders kwam hij er ook niet in. Maar goed uiteindelijk toch alles voor elkaar en naar Opa en Oma en de meiden die al vol ongeduld stonden te wachten niet op Pa natuurlijk en Cindy maar op kleine Giovanni.

Aangekomen bij opa en oma eerst maar eens lekker een broodje rosbief want dat mis ik altijd dus daar hadden ze dan ook voor gezorgd. Giovanni werd intussen geknuffeld door zijn zussen en opa en oma want ja die hadden hem al 7 maanden niet gezien dus 1 groot feest. Het eerste weekeinde lekker rustig aan gedaan en een beetje bijkomen van de reis waar Giovanni zich erg goed had gedragen niet gehuild alleen maar lol en slapen dus pa en ma ook blij.

Na het weekeinde de meiden naar huis want die moesten maar school maar Sharon die kon haar kleine broer niet missen en was maandag avond alweer paraat tot we twee weken later vertrokken. Mylene bleef haar school vriendin waar ze mee mee fietst iedere dag trouw omdat ze zelf ook een hekel heeft aan alleen fietsen en dat is erg loyaal en daar zijn we ook weer trots op. In de weekeinden was Mylene er ook om met zijn plezier te beleven aan elkaar.

In de eerste week zijn Cindy en ik twee dagen naar Venetie geweest om daar lekker te genieten van de romatiek en vooral van elkaar we hebben het echt heel leuk gehad en kijk maar naar de foto's. We hadden een jacuzi op het balkon en hebben daar heerlijk van genoten met een glaasje champangne.

Het tweede weekeinde zijn we bij mijn broer geweest lekker wezen eten en een kort boot tochtje over de Giessen gedaan ook leuk voor Cindy om Giessenburg een vanaf het water te zien. Week twee stond voor mij in het teken van werken en Cindy is nog een dag bij Annemarie geweest.

De laatste zaterdag moest het dan gebeuren Giovanni moest op de foto met Giovanni dus met zijn viertjes naar Feyenoord om na de training een foto te maken met Giovanni van Bronckhorst en dit is geluk en zie onder het resultaat we zijn er weer trots op.

Sharon heeft ook Giovanni nog naar de kapper gebracht waar Annet hem van een nieuwe coupe heeft voorzien en dat mag er wezen weer een stoere kerel. Verder hebben we vooral genoten van elkaar en gaat de tijd snel voorbij en komt het moment van afscheid weer wat nooit leuk is maar wel moet helaas. Gelukkig kunnen de meiden er ook goed omgaan en is het na een traantje links en rechts toch het plezier van de afgelopen twee weken die overheerst.

Pa en Ma, Sharon en Mylene bedankt voor al jullie goede zorgen en een hele dikke kus van ons en Giovanni en tot december want dan zijn we er weer om van jullie te genieten voor nu moeten we het weer even met Skype en Whats app doen maar daarom is de liefde er niet minder om love you.

PS en natuurlijk ook Niels, Annemarie, Sander en Marinke.

Perry, Cindy en Giovanni

• 19 September 2011 - 14:50

Sharon:

t was weer leuk hoor pappie! xxxxx

• 20 September 2011 - 04:47

Alie:

Hallo China
    Zo te zien/te lezen hebben jullie genoten, de meiden van hun broertje en oma en opa van hun kleinzoon,
    Giovanni is al flink gegroeid.
    Het altijd leuk om te lezen dat het goed met jullie gaat.
    veel groetjes Alie

• 20 September 2011 - 06:08

Mylene:

Het was super gezellig met jullie, nu weer aftellen tot kerst en dan zijn jullie er weer en dan kan je weer doodknuffelen hihixx

• 20 September 2011 - 10:02

Anita:

heej luitjes,
    wat een leuke fotos weer, ik vond het ook erg leuk om jullie weer even te zien, en de kleine gio, nou ja klein, die benen ha ha!! groetjes en het aller beste anita

• 21 September 2011 - 06:46

Annet:

Leuk verslag en foto's weer. Gezellig dat jullie weer ff kwamen aanwaaien.
    Allemaal de groetjes. X